Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Mtrhed
Data: 2009-08-12 08:18:38
tikrai, kad idomiai su kaladem. Siaip galas su zymiai mazesne jega stabdo
nei kad priekis. Nebent gamintojas gale deda kokias labiau dylancias, o kai
pasikeitei i kitas viskas normaliai bus.

Tai tikrai kad buna kas ir daugiau pravaziuoja. pvz
http://www.brc.lt/lt/car.brc?id=569721 As pats tai 10-15k km tesugebu :)