Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Hyperlink
Data: 2009-08-11 09:21:33
norint kazka pasirinkti, reikia zinoti konkrecius poreikius. Vienam uz 30K
reikia apynaujo ford focus, o kitam senesnio merso ar kito varianto.
Naujumas nevisada lygu aukstai kokybei. As pvz pasiemiau honda accord 2004
m. ir salia naujo focus ir n kitu auto, manoji man atrodo kur kas
ispudingiau. Puikiai suprantu, kad ji nera lexus ar mersas, bet mano
poreikius tenkina dizaino, vaziavimo komfortiškumo ir ekonomiskumo
atzvilgiu. Dazniausiai buna, kad savo isigyta auto pasidziaugi pirmosiomis
savaitemis, o paskui, kokia ji bebutu, sedi, kaip i bet kuria kita
transporto priemone ir vel imi galvoti, kokia bus sekanti. Gaves dovanu
nauja audi, neuzilgo imtum galvoti apie nauja mersa ar kita prabangesni. Bet
ta prabanga irgi tokia reliatyvi: moketi n tukstanciu uz mini patogumus ir
brangu islaikyma nera itin racionalu. Tokie auto reikalingi, kai pardavineji
savo prestiza ir ivaizdi.
Gaila, kad Lietuvoje kaimyna gali nustebinti pasirinkto auto kaina, o ne
pasirinkimo racionalumu :)