Tema: Re: Toyota Avensis VS Toytoa Corolla
Autorius: Gimp
Data: 2009-08-12 07:55:32
Hondai aptarnavimas 1m arba 20 000 km - tiek i metus mazdaug ir pravaziuoju
(vien i darba ir is darbo gaunasi 50 km kasdien) - todel 100 Kkm/5m - man
visai realu - itariu yra kam ir zenkliai daugiau.

Su kaladelem - pats nustebes (nemaloniai) - nusibaige po 25 Kkm ir kas
keisciausia - galines. Stabdau normaliai (stabdo beje tikrai gerai), bet
labai neparaizysi su 1.8 varikliu (masina siaip nemaza) ir AMT deze. Hondoje
sake - kad gamintojas sia rida nurodo jau kaip galima, ypac kai pas mane
automatas (tiksliau robotas, bet visgi stabdymas begiu apribotas) ir maluosi
90% mieste (Vilniuje). Galima butu ir rankomis begius jungineti - bet kam
tada automata pirkti...

Gimp