Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: svyt
Data: 2015-09-08 23:03:54
Mano manym programine beda jei taip darosi, nes mano pacio is
 ebejaus atsisiusti, suderinti ir suinstliuoti pigiausi igo taip
 nesielgia. Ypac windows mobile operacineje sistemoje, jau
 gincijomes, sakiau kad joj navigacijos stabiliau dirba, labiau
 atidirbta matyt. Androidams igo labiau cirkus krecia.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/