Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-08-25 14:38:09
On 2015-08-25 14:20, Invertuota panda wrote:

> Plemiumai ir nelabai jau senai rodo. Pvz toks tautoj negerbiamas 2010
> pascatas.

Tai ne taip ir seniai :-))  Netgi visai neseniai pradejo rodyti :-)  O
kadangi mano integruota navi 2007 kilmes, o modelis dar senesnis, tai
jai ir neprivalu rodyti. Ir garminai panasiu  laiku rodyti tik pradejo.
Kazkaip itariu, kad tik apie ta laika zemelapiose atsirado juostu info :-))

Audrius K.

P.S. Ir net geriausia tavo premiumo integruota navi napadarys to, ka
daro paprastas garminas uz 300Eu :-)  Nesugeneruos teisingo marsruto
tempiant caravana :-)) O va garminas (dezl) ta sugeba :-))

Patogu tureti integruota, taciau naujos naudingos smulkmenos atsiranda
butent pigiose prie stiklo lipdomose navi... Ir tik po 5-10 metu ta pati
rasi (o gal ir ne) integruotoje. Kazkaip netikiu, kad i integruota bmw
navi butu galima ivesti caravano gabaritus. Nors tampo su bmw ne
vienas...

Kaip ir kai kurios patogumo funkcijos (apribotos del saugumo). Kaip
sekasi vaziuojant ivesti adresa i integruota? Kazkaip vaziuojant
tusciame kelyje nematau problemos ivesti adresa, o va integruota leidzia
tik sustojus.

Audrius K.