Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: svyt
Data: 2015-09-07 11:05:12
Nu turiu CE kategorijas ir kartais isties pavazineju kaip furistas
 daugiau ar maziau. As apskritai stengiuos gyvent savo malonumui
 ir daryti ta kas man idomu, kol neatsibosta. Gyvenima reikia
 mylet- tada ir gyvenimas atsakys tuo paciu.
Juk nesinori viena
 diena pastebet, kad jau laikas pensijon, o viska ka matei tai
 sava kontora ir kelias namai-darbas. Net nepastebejai kad vaikai
 uzaugo ir nebuvai salia kai jiem to reikejo, nes tuomet buvai
 darbe.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----