Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-08-24 19:10:23
On Mon, 24 Aug 2015 09:09:08 +0200, "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote:
>Na kadangi nieko nepasake apie esama komplektacija tai ziebiau is lempos. Uz
>tiek tikrai isheitu, ir turbut be emuliatoriu, o su oem aktyvacija ir voice
>control'u

Apie esamą koNplektaciją aš tik tiek ir težinau kiek nuotraukose
matosi. Pabrauzyjau per visokias vokiškas mobiles ir bnv nuosavas
biržas ir matau, kad už kokius 13.5k yra visokių 116i jau F20 kėbule
(taip 2011 gamybos), bet arba visai pliki arba jau su aidraivu beigi
monitorium, bet be nafigacijos.

Variantai yra keli: arba jamt vieną paskutinių e87 (su nafigacija tie
patys 12-13-14k) arba f20 už 13k ir retrofitint arba f20 jau su built
in, bet tada žymiai brangiau, nes tokie yra 1 iš 20, t.y. nėr iš ko
rinktis.
Na arba e87 be navigacijos už 10-11k ir tada retrofitint.
Esmė tame, kad nafigacijos reikia, o visokie ten smartfonai ir
kitokie garminai kreidle yra lėvakas.

--
kthxbai.