Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-25 15:29:20
juostas rodo pas mersa, pas liocha, pas insignia berods irgi rode.

"Audrius K."  parašė naujienų news:mrh4uf$j3v$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-08-25 09:54, Dainiushas wrote:
> o tai jis tą greitį žino normaliai iš kažkur?

Skaicuoja pagal ivaziavimo greiti. Jei vaziuoji daug maz pastoviu
greiciu, problemu nekyla. Pvz norges tuneliuose ziedus kaip ir rode daug
maz vietose. Aisku, integruota auto navi rode tiksliau, bet pilnai
pakankamas ir garminas. Be to, man garminas rodo eismo juostas, o va
mano integruota navi to nesugeba. Man juostos daug svarbiau, negu
tikslus sankryzu tuneliuose atvaizdavimas. Ne tiek jau daug tu sankryzu
tuneliuose (nors, aisku, pasitaiko), be to, kai rodo reikiama juosta,
pasiklysti tampa sunku. O va, kai nerodo reikiamos juostos, o tik
isvaziamimus (nors ir labai tiksliai), tai teko ne karta po 20-30km
lankus daryti.... (milwouke is autostrados isvaziavimai yra kazkur kas
50 metru, tiesiog nespeji sureguoti, kuris teisingas tavo. Kai isigijau
navi su juostu rodymu, problemu neliko. O vakaru eu tuneliuose visada
pakakdavo garmin. Ilekus i viena is cekijos net ne visada isidedu vakaru
eu cd  i integruota - uztenka garmino... Jei rinktis integruota ar gamin
- rinkciaus garmin.)

Gal bmw daug geresne integruota, bet ivertinus rupescius su zemelapiu
atnaujinimu ir tuo, kada nauji keliai atsiranda tuose zemelapiuose,
nemanau, kad garmin daug prastesne alternatyva... aisku, nereikia garmin
piguva pirkti, ten atskira sneka.

Audrius K.