Tema: Re: F20 retrofitinti NAVI?
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-08-25 09:48:12
On 2015-08-25 08:56, Invertuota panda wrote:
> Aš tai vilniaus gatvėms kitokių ratų ir nemontuočiau. Po to užsipypsi
> kas savaitę kviest techpagalbą kad pakeistų eilinę prakirstą padangą. O
> dar kur diskomfortas nuo kratymo...

nesamone. kaune su r20 ant ikso ir r18 ant trojkes vazineju.

buvo personazas "po akim" su r19 ant trojkes- tas laikas nuo laiko ratus
;ygindavo/ keisdavo. nu bet jis vaziuodavo "neciviliskai".

tu tiesiog vokieciuose iprates vaziuoti tiesiai, o ne "aplink duobe".
priprantama "atgal" per pora menesiu - proxodili :) as i lt gryzes
gyvent is vokieciu irgi prakirtau lexuso padanga antra savaite :)