neisiskaitei :( torko kreives pateikiamos gamintojo ar kurios nupiesiamos matuojant ant stendo yra prie 100% gazo. Prie 30 ar 40% nieks galios nematuoja. Ten kur yra flapsai prie pilno gazo jos pilnai atsidarys turbut prie kokiu 1200rpm kai slegis kolike bus vos didesnis uz atmosferos.. del e60 525d ir 525d lci lyginimo apskritai nesupratau ka noreta pasakyti viens 2.5 litro kitas 3.0, visiskai skirtingi motorai. kad maziau mistifikuotumete tas sklendes prisegu sklendziu valdymo mapa - paimtas is e60 530d M57N euro4. x asis kuras mg/stroke, y asis rpm, reiksmes - uzdarymas procentais. Jei kam nors kyla klausimas ka atitinka pvz 30mg/str tai yra apytiksliai 250Nm siuo atveju, kai tas motoras prie 1750 gali generuot 500Nm. "Ablasiejus" wrote in message news:l0qias$dcp$1@trimpas.omnitel.net... kodel lygini skirtingus kebulus. Imti reikia vienodus. tarkim e39 su mechanine neturi flapsu, o e39 su automatu turi. tai jei flapsai duoda torko, tai kreives skirtingas gamintojas duoda mechanui ir dyzeliui? Po to e60 525d turi visi, o e60 525Lci nei vienas neturi. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:l0ne3u$hlj$1@trimpas.omnitel.net... taigi e60 su jais vs x5 be ju turetu> > "padugne" wrote in message news:l0mfhs$mp7$3@trimpas.omnitel.net... > > On Tue, 10 Sep 2013 09:25:10 +0300, Arnas wrote: > >> o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma, >> uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines >> normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5 > > Ne vien pagerint uzpildyma, ce kreukliniam varikliui tiesiog pakaktu dar > truputi pakelt slegi. > Mineti tumble-flapsai cilindre generuoja oro sukuri kuris savo ruoztu > tiesiogiai itakoja degimo proceso efektyvuma. T.y. kiek kuro ir > svarbiausia - kada - sudega ir kiek nenuveikes nieko gero isskrenda pro > kamina suodziu pavidalu. > > -- > kthxbai.