vel klystate. Flapsai prisidarineja tada kai nera galimybes sugeneruoti pakankamai boosto, taigi e60 su jais vs x5 be ju turetu tureti shiek tiek mazesni turbo laga (o pas 3.0d single turbo jis puikiai jauchiamas intervale 1000-2000rpm - ten flapsai ir darinejas poto buna visa laika open). kas del suodzhiu - pas dyzeli didziausia galia kai yra labai labai daug suodzhiu t.y. AFR 14.5, taip kad vel prieiname prie to kad swirl flapsai kaip ir koks EGR'as yra dalykas skirtas ekologijai. "padugne" wrote in message news:l0mfhs$mp7$3@trimpas.omnitel.net... On Tue, 10 Sep 2013 09:25:10 +0300, Arnas wrote: > o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma, > uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines > normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5 Ne vien pagerint uzpildyma, ce kreukliniam varikliui tiesiog pakaktu dar truputi pakelt slegi. Mineti tumble-flapsai cilindre generuoja oro sukuri kuris savo ruoztu tiesiogiai itakoja degimo proceso efektyvuma. T.y. kiek kuro ir svarbiausia - kada - sudega ir kiek nenuveikes nieko gero isskrenda pro kamina suodziu pavidalu. -- kthxbai.