o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma, uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5 e53 bet tas "kazhkiek daugiau" yra mizeris, kai uzhmini gerai tapke ten visai kiti kiekiai pilami ir visai kiti suodzhiu kiekiai eina pro glushiu. Jus mieli ng skaitytojai kazhkur ishgirdote viena ausimi kad swirl flapsai gerina torka ir nesuprate daba tai kartojat. Kas nesuprato pasikartosiu - gerina jei imt e60 su swirl flaps ir e53 be swirl flaps. Tai prie pvz 50% gazo ir 1500 apsuku pas e60 bus per p... plauka geresnis torkas nes jis uzhpila daugiau kuro bet ysipaisho y tas pachias ekologines normas kaip ir e53 x5. ishemus swirl flapsus ir uzhpylus tiek kuro kaip e60 prie tu salygu gali jau neysipaishyt y tas normas - t.y. nebutu leide gaminti. "Dainiushas" wrote in message news:l0l97k$c9s$1@trimpas.omnitel.net... esmė čia ne AFR, o kaip sudega kuras. On 2013.09.09 22:19, Arnas wrote: > kad tos sklendes tik prie part throttle uzhdarytos buna prie ko cia > sukimo momento kreive? ir koks tu manai kad teisingas AFR yra dyzeliui? > > "padugne" wrote in message news:l0l62h$aje$1@trimpas.omnitel.net... > > On Mon, 09 Sep 2013 20:47:50 +0300, Arnas wrote: > >> kumeliai nuo sklendzhiu priklauso? :))) > > Tipo ne? Teisingas misinys tiesiogiai itakoja momento kreive. >