Tema: Re: ar verta deti sklendziu sandarintoja e46 330D?
Autorius: Darenas
Data: 2013-09-11 08:07:46
Tiesa, plius dar forumai raso, kad tie ekologiniai sprendimai t.y. swirl 
flapsai, egr ir dpf - labai nesveiki variklio ilgaamziskumui. (vazinejimas 
su bulve duslintuve). :)


Darenas

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:l0ne3u$hlj$1@trimpas.omnitel.net...
> vel klystate. Flapsai prisidarineja tada kai nera galimybes sugeneruoti 
> pakankamai boosto, taigi e60 su jais vs x5 be ju turetu tureti shiek tiek 
> mazesni turbo laga (o pas 3.0d single turbo jis puikiai jauchiamas 
> intervale 1000-2000rpm - ten flapsai ir darinejas poto buna visa laika 
> open). kas del suodzhiu - pas dyzeli didziausia galia kai yra labai labai 
> daug suodzhiu t.y. AFR 14.5, taip kad vel prieiname prie to kad swirl 
> flapsai kaip ir koks EGR'as yra dalykas skirtas ekologijai.
>
> "padugne"  wrote in message news:l0mfhs$mp7$3@trimpas.omnitel.net...
>
> On Tue, 10 Sep 2013 09:25:10 +0300, Arnas wrote:
>
>> o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma,
>> uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines
>> normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5
>
> Ne vien pagerint uzpildyma, ce kreukliniam varikliui tiesiog pakaktu dar
> truputi pakelt slegi.
> Mineti tumble-flapsai cilindre generuoja oro sukuri kuris savo ruoztu
> tiesiogiai itakoja degimo proceso efektyvuma. T.y. kiek kuro ir
> svarbiausia - kada - sudega ir kiek nenuveikes nieko gero isskrenda pro
> kamina suodziu pavidalu.
>
> -- 
> kthxbai.