is kitos puses ziurint kas svarbiau - ar tavo plauciu ar kazkokio motoro ilgaamziskumas? ;) "Darenas" wrote in message news:l0otr2$3bt$1@trimpas.omnitel.net... Tiesa, plius dar forumai raso, kad tie ekologiniai sprendimai t.y. swirl flapsai, egr ir dpf - labai nesveiki variklio ilgaamziskumui. (vazinejimas su bulve duslintuve). :) Darenas "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:l0ne3u$hlj$1@trimpas.omnitel.net... > vel klystate. Flapsai prisidarineja tada kai nera galimybes sugeneruoti > pakankamai boosto, taigi e60 su jais vs x5 be ju turetu tureti shiek tiek > mazesni turbo laga (o pas 3.0d single turbo jis puikiai jauchiamas > intervale 1000-2000rpm - ten flapsai ir darinejas poto buna visa laika > open). kas del suodzhiu - pas dyzeli didziausia galia kai yra labai labai > daug suodzhiu t.y. AFR 14.5, taip kad vel prieiname prie to kad swirl > flapsai kaip ir koks EGR'as yra dalykas skirtas ekologijai. > > "padugne" wrote in message news:l0mfhs$mp7$3@trimpas.omnitel.net... > > On Tue, 10 Sep 2013 09:25:10 +0300, Arnas wrote: > >> o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma, >> uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines >> normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5 > > Ne vien pagerint uzpildyma, ce kreukliniam varikliui tiesiog pakaktu dar > truputi pakelt slegi. > Mineti tumble-flapsai cilindre generuoja oro sukuri kuris savo ruoztu > tiesiogiai itakoja degimo proceso efektyvuma. T.y. kiek kuro ir > svarbiausia - kada - sudega ir kiek nenuveikes nieko gero isskrenda pro > kamina suodziu pavidalu. > > -- > kthxbai.