disos yra tam kad pagerinti RF, benzininis motoras turi ganetinai siaura AFR intervale kuriame jis gali gerai dirbti t.y. 12.5 del max powerio 14.7 del ekonomijos, dyzelis tam apsuku/apkrovos intervale kur veikia flapsai veikia ant lieso mishinio ir jei del turbulencijos nebuvimo cilindru uzhpildymas oru suprastes ant 5% tai nepajusi nei per dumus ish triubos nei per vala nes dyzelio max poweris yra prie 14.5, o prie tiek jis dumina labiau nei supuves ikarusas. "padugne" wrote in message news:l0l9u3$avr$2@trimpas.omnitel.net... On Mon, 09 Sep 2013 22:57:50 +0300, Dainiushas wrote: > esmė čia ne AFR, o kaip sudega kuras. Nu. Ir nuo to priklauso momentas. Visokios benzinines disos irgi gi tam pat, prie zemu apsuku vienas kolektoriaus triubu ilgis, prie aukstu - kitas. -- kthxbai.