ir ar ne sudas gaunasi su ta bendra ekologija, kai auto dizeliaus daugiau ryja nei be visu situ priedu, kurie manau skirti netersti miesto t.y. kad sukaupti suodzius ir ismetyti magistraleje.... Darenas "Darenas" <paklausk@gmma.com> wrote in message news:l0otr2$3bt$1@trimpas.omnitel.net... > Tiesa, plius dar forumai raso, kad tie ekologiniai sprendimai t.y. swirl > flapsai, egr ir dpf - labai nesveiki variklio ilgaamziskumui. (vazinejimas > su bulve duslintuve). :) > > > Darenas > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:l0ne3u$hlj$1@trimpas.omnitel.net... >> vel klystate. Flapsai prisidarineja tada kai nera galimybes sugeneruoti >> pakankamai boosto, taigi e60 su jais vs x5 be ju turetu tureti shiek tiek >> mazesni turbo laga (o pas 3.0d single turbo jis puikiai jauchiamas >> intervale 1000-2000rpm - ten flapsai ir darinejas poto buna visa laika >> open). kas del suodzhiu - pas dyzeli didziausia galia kai yra labai labai >> daug suodzhiu t.y. AFR 14.5, taip kad vel prieiname prie to kad swirl >> flapsai kaip ir koks EGR'as yra dalykas skirtas ekologijai. >> >> "padugne" wrote in message news:l0mfhs$mp7$3@trimpas.omnitel.net... >> >> On Tue, 10 Sep 2013 09:25:10 +0300, Arnas wrote: >> >>> o tai turbulencijos kokia esme? pagerint cilindro uzhpildyma, >>> uzhpildzhius cilindra geriau kad paishytis y tas pachias ekologines >>> normas galima prie tu salygu pilt kazhkiek daugiau ka ir daro e60 vs x5 >> >> Ne vien pagerint uzpildyma, ce kreukliniam varikliui tiesiog pakaktu dar >> truputi pakelt slegi. >> Mineti tumble-flapsai cilindre generuoja oro sukuri kuris savo ruoztu >> tiesiogiai itakoja degimo proceso efektyvuma. T.y. kiek kuro ir >> svarbiausia - kada - sudega ir kiek nenuveikes nieko gero isskrenda pro >> kamina suodziu pavidalu. >> >> -- >> kthxbai. > >