yjungus S NESIMATO koks begis ypistas, atsiranda tiesiog S raidele. O jei smauktelsi rychega y prieky tai tuo pachiu metu ysijungs ir manual rezhimas ir bus perjungta y antra pavara del to shvies skaichius "2" ir raidele "M" "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message news:gsp0op$lqv$1@trimpas.omnitel.net... > Px kaip vazhiuoju, bet dar niekada prie sankryzhos sustojus ir yjungus MS > nejunge 1. Visada 2 matosi. > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:gsopf9$c56$1@trimpas.omnitel.net... >> ka ble? ash ir rashau kad ant D jei pavazhinejai ramiai ish 2 pradeda. >> jei vos uzhvedus motora tai D startuoja ish 1. >> >> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message >> news:gsno2m$fd2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nifiga. >>> Yjungi D ir matai kaip is 2 pradeda. >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>> news:gsmf6v$ebc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai S prilaiko apsukas ten kur daugiau torko, todel auto yra tiesiog >>>> daugiau responsive, plius vazhiuojant mieste ant D daugumoj atveju >>>> adaptyvinis automatas startuoja nuo 2-os pavaros ish vietos, o yjungus >>>> S nepriklausomai nuo to kaip buvo priesh tai vazhiuota visad startuos >>>> ish 1-os. >>>> >>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>> news:gsmeti$ds1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Imho esminis skirtumas ijungus S buna tame, kad laiko aukshtenes >>>>> apsukas, t.y. prie daugiau apsuku upshift'a daro :) Todel nelabai >>>>> isivaizduoju kaip S/D perjungimas (t.y. pasakymas sekanti karta >>>>> pavara junk prie 3500, o ne 2500 + zemesne dabar jei apsuku mazai) >>>>> galetu kazka sugadint :) na gal ten dar kazkokiu niuansu/skirtumu >>>>> yra neesminiu, bet anyway - imho junginet D->S->D vaziuojant yra >>>>> visiskai normalus reiskinys, todel nekeista kad manuale nieko ner :) >>>>> >>>>> Kita vertus jei spiri gaza iki dugno / greitai begejiesi, ir >>>>> kickdown'as >>>>> gaunas betkuriuo atveju - manau skirtumo tarp D ir S ishvis turetu >>>>> nebut :) >>>>> >>>>> ManXP wrote: >>>>>> Irgi klausimas prie to pacio... Jeigu vaziuoju ant D, ir staiga >>>>>> sugalvoju perjungt i S (sport), nieko blogo nebus? Ant Daimler'io tai >>>>>> tiesiog mygtukas buvo Sport, kuri galima junginet kada nori, o idomu, >>>>>> kaip dabartinis auto sureaguos, jei vaziuodamas staigiai griebsiu uz >>>>>> rankenos ir perjungsiu... Manaul'e nieko neradau >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? >>>>> :) >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >