Tema: Re: kaip su automatu steptroniku ?
Autorius: Arnas
Data: 2009-04-23 09:24:55
yjungus S NESIMATO koks begis ypistas, atsiranda tiesiog S raidele. O jei 
smauktelsi rychega y prieky tai tuo pachiu metu ysijungs ir manual rezhimas 
ir bus perjungta y antra pavara del to shvies skaichius "2" ir raidele "M"

"LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
news:gsp0op$lqv$1@trimpas.omnitel.net...
> Px kaip vazhiuoju, bet dar niekada prie sankryzhos sustojus ir yjungus MS 
> nejunge 1. Visada 2 matosi.
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:gsopf9$c56$1@trimpas.omnitel.net...
>> ka ble? ash ir rashau kad ant D jei pavazhinejai ramiai ish 2 pradeda. 
>> jei vos uzhvedus motora tai D startuoja ish 1.
>>
>> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
>> news:gsno2m$fd2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nifiga.
>>> Yjungi D ir matai kaip is 2 pradeda.
>>>
>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>> news:gsmf6v$ebc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai S prilaiko apsukas ten kur daugiau torko, todel auto yra tiesiog 
>>>> daugiau responsive, plius vazhiuojant mieste ant D daugumoj atveju 
>>>> adaptyvinis automatas startuoja nuo 2-os pavaros ish vietos, o yjungus 
>>>> S nepriklausomai nuo to kaip buvo priesh tai vazhiuota visad startuos 
>>>> ish 1-os.
>>>>
>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message 
>>>> news:gsmeti$ds1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Imho esminis skirtumas ijungus S buna tame, kad laiko aukshtenes
>>>>> apsukas, t.y. prie daugiau apsuku upshift'a daro :) Todel nelabai
>>>>> isivaizduoju kaip S/D perjungimas (t.y. pasakymas sekanti karta
>>>>> pavara junk prie 3500, o ne 2500 + zemesne dabar jei apsuku mazai)
>>>>> galetu kazka sugadint :) na gal ten dar kazkokiu niuansu/skirtumu
>>>>> yra neesminiu, bet anyway - imho junginet D->S->D vaziuojant yra
>>>>> visiskai normalus reiskinys, todel nekeista kad manuale nieko ner :)
>>>>>
>>>>> Kita vertus jei spiri gaza iki dugno / greitai begejiesi, ir 
>>>>> kickdown'as
>>>>> gaunas betkuriuo atveju - manau skirtumo tarp D ir S ishvis turetu 
>>>>> nebut :)
>>>>>
>>>>> ManXP wrote:
>>>>>> Irgi klausimas prie to pacio... Jeigu vaziuoju ant D, ir staiga 
>>>>>> sugalvoju perjungt i S (sport), nieko blogo nebus? Ant Daimler'io tai 
>>>>>> tiesiog mygtukas buvo Sport, kuri galima junginet kada nori, o idomu, 
>>>>>> kaip dabartinis auto sureaguos, jei vaziuodamas staigiai griebsiu uz 
>>>>>> rankenos ir perjungsiu... Manaul'e nieko neradau
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? 
>>>>> :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>