Tema: Re: kaip su automatu steptroniku ?
Autorius: Fla
Data: 2009-04-21 17:09:59
Keista, man kazkaip nesukelia dideliu sunkumu ta stabdi truputi
paspaudus but..

Gal su tuo pedalu kazkas negerai, jei 'isirezhus' laikyt reik? ;)
Arba kedyne pernelyg toli atstumta / tapkes perlengvos? :))

Nors kita vertus, jau nepamenu kada yra teke prie shviesoforo laukti
"kokia pora minučių".. ;)

Ir beje, jei jau svarstomi variantai 1 ir 2, kodel nesvarstomas
variantas permesti begi ant "P"? :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)