Tema: Re: Norim greicio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-30 15:00:28
Bet tai tada nereikai ir istatymu leisti. Ateina motopirdininkai I
savivaldybe ir papraso - pazymekite va cia musm parkavimo vietas.
Suprantame, kad saligatvis, bet ten tikrai netrukdo, o gatveje atlaisves
vietu. Visi laimingi.

"Ignas"  wrote in message news:jl43ek$1o9$1@trimpas.omnitel.net...

tam skirtose vietose ir auto statomos ant saligatviu (kai tai nutrodo
zenklai) - tai vadinama parkingu...