Tema: Re: Norim greicio
Autorius: esquires.
Data: 2012-03-29 09:50:34
maziau svaik su savo lauzomom plytelem, ne visi miestai plyteles, kurias
numesta nuoruka sulauzo, uzpirkineja, o taisykles rasomos ne tik vilniui. o
labiausiai gasdina dviratininkai, nes atsiranda is niekur, laksto per
perejas, vaziuoja per raudona, pries eisma ir t.t., ir pan. jei
automobilininkai vazinetu taip, kaip vazineja dviratininkai, zuvusiu butu ne
keli simtai, o keli tukstanciai per metus. bet dviraciu kazkodel uzdrausti
nesiulai.