Tema: Re: Norim greicio
Autorius: FX
Data: 2012-03-29 18:20:55
Ne nu rimtai yvlai kodel mocai turi ishsiskirti ish eismo kaip unikalios
transporto priemones? Man zhinok netrukdo mocai kurie neskleidzhia 142dB
garso ir shiaip kalbant apie lakstanchius dideliais greichiais tai man ish
principo butu px bet man baisu koky lakstuna y shona pasigauti ar pan.
motociklininkui susizhaloti daugiau shansu bet blet jei pats saves nesaugai
tai kaip tave kiti apsaugos? :|

FX

"Yvl"  wrote in message news:jl1u8u$1o4$1@trimpas.omnitel.net...

matau kad net nebandai suprast. tema lock
kompleksas juodas. cia po to, kai shona persidazei?