Tema: Re: Norim greicio
Autorius: FX
Data: 2012-03-30 09:01:58
Bleeee daugiau nepilkit Casperui nes palyginimai tai epic! Casperai tu gerai
jautiesi? Gal GD ishkviest???

FX

"Casper"  wrote in message news:jl21sl$4s8$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, nu palauk, kalba eina apie parkavima ant saligatviu, o ne apie lakstyma
gatvemis ant vienkes ar 200 tarp eiliu. O kaip tau atrodo ar yra skirtumas
jei i tavo auto atsitrenks mocas ant 100, ar dvirka tiesiai i tave ant kokiu
30? Speju, kad fiziskai nukentetum daugiau nuo dvirkos...