Tema: Re: Norim greicio
Autorius: Casper
Data: 2012-03-30 11:40:06
Uzvaziavimas ant saligatvio tam skirtoje vietoje neturetu niekam sukelti
sunkumu ar nepatogumu. Ziurek kiek ivaziavimu i kiemus per saligatvius ar tu
paciu parkavimosi vietu ant saligatviu, nugi kazkaip ir zmones praeina, ir
auto prisiparkuoja. Tai kodel mocam nepadaryt isimciu ir leist jiems tam
tikrose vietose parkuotis ant saligatviu? Aisku tik ten, kur yra tam vietos
ir tas stovejimas netrugdytu nei pestesiems, nei gatve judanciam
transportui.