Tema: Re: Norim greicio
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-29 10:06:27
On 2012-03-29 09:39:10 +0300, KEdas said:

Kedai, o tai jumoro nesupranti?

> Automobilis gerokai daugiau sveria, todėl laužo plyteles.

Jei taip jau gilinantis, tai motociklas lauzo ne maziau. Paskaiciuok
slegi i kvadratini centimetra (auto turi 4 ratus, padangos placios.
Sveria 1,5 tonos, vienam ratui 375 kg.  Motociklas svers kelis simtus
kg, padanga daugiau "islenkta", ir daznausiai, siauriasne. kontakto
plote gali buti labai panasus slegis....

>  Negana to, atvažiuodamas iki stovėjimo vietos jis gerokai labiau
> gąsdina pėsčiuosius nei stumiamas motociklas.
>
> P.S. Identifikavau kodėl mane taip nervina statantys ant šaligatvio –
> užkniso visur jaustis kaip stovėjimo aikštelėje, kai eidamas tik ir
> lauki kol reikės trauktis į šoną, kad nekantruolis pravažiuotų,

O tai kam trauktis? Juk saligatvis :-) Kadangi as nesitraukiu, tai
manes, zinok, is tikro visai nenervina statantys ant saligatvio. Daznu
atveju net pagalvoju - geriau jau uzimtu parkuodami dali saligatvio,
negu taip uzstato pravaziavima, kad jokia greitoji (nekalbu apie
gaisrine) niekur neivaziuotu...

> arba praeiti šonu, kad rūbų į mašinos šonus neišsiteptum.

Taigi snekam apie tokia situacija, kai netrukdo pesciuju eismui. Pvz:
saligatvio plotis 7- 10 metru, greta siauras pravaziavimas. Kas geriau
- auto stoves siaurame pravaziavime (gales pralysti tik lengva auto, ir
tai sunkiai) ar  ant to plataus saligatvio? (ypac, kai po plytelemis
betonas, ir islaiko net sunkiasvori transporta). Be to, tai nera
kazkoks miesto centras su daug zmoniu. Tai saligatvis gyvenamajame
kvartale prie gyvenamo namo greta labai mazos auto aiksteles. Nuo
esamos auto aiskteles ir to saligatvio iki namo langu atstumas tas pats
(prie vieno buto - aikstele. `Prie kito - saligatvis. Abieju butu ten
tik virtuviu langai).  Jei ka, tai tokia vieta man zinoma (ne vilnius).

Audrius K.
P.S. As nematau prasmes leisti parkuoti motociklu ant saligatvio.