Tema: Re: Norim greicio
Autorius: KEdas
Data: 2012-03-29 09:39:08
2012.03.29 09:05, Audrius K. rašė:

> Tai kodel tada isskirti motociklus??? O kodel tada auto negalima ant
> saligatvio, jei netrukdo pestiesiems?????
> Audrius K.

Automobilis gerokai daugiau sveria, todėl laužo plyteles. Negana to,
atvažiuodamas iki stovėjimo vietos jis gerokai labiau gąsdina
pėsčiuosius nei stumiamas motociklas.

P.S. Identifikavau kodėl mane taip nervina statantys ant šaligatvio –
užkniso visur jaustis kaip stovėjimo aikštelėje, kai eidamas tik ir
lauki kol reikės trauktis į šoną, kad nekantruolis pravažiuotų, arba
praeiti šonu, kad rūbų į mašinos šonus neišsiteptum.