Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-03-30 13:09:19
ne nu tai jo, jei tikslas važinėt ant butent 2000rpm, tai dyzelis laimi

On 03/29/2012 06:25 PM, YZF wrote:
> o prie 700rpm? o prie 500rpm?
>
> nu gal bent kazkiek pradekim vaziuoti t.y. masina galima vairuoti ir ne
> vien tik iki 1500rpm. Jeigu ka.
>
> O transmisijos dzin nes ju visokiu yra ir visokiu perdavimu buna.
> Vistiek parenki begi koki nori ir vaziuoji sau. Tik va kai prie 60km/h @
> 2000rpm reik lenkti su 320i ir 320d, tada skirtumas jauciasi.
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:jl1ct0$ae3$1@trimpas.omnitel.net...
>> jo, o prie 1300rpm? Ir dar nepamir6tam benzo 1.5x transmisijos perdavimo.
>>
>>
>> On 03/28/2012 10:42 PM, YZF wrote:
>>> As esu daugiau nei ziauriai teisus nes 300nm prie 2000rpm visuomet yra
>>> geriau negu 100 nm prie 2000rpm (su salyga kad startuojama nuo
>>> zemu/vidutiniu o ne pjaunama ant redlaino su sankaba). Pvz vazinejant su
>>> automatu ar su ta pacia rankine.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:jkvj9j$oa4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> del vaziavimo ish vietos tu zhiauriai neteisus.
>>>>
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>> news:jkvbi7$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kodel as imciau dyzeli:
>>>>>
>>>>> 1. Didesnis suk.momentas prie zemesniu apsuku - maloniau vaziuoja is
>>>>> vietos.
>>>>> 2. garantuotas patikimumas ir jokiu problemu 'del duju bajeriu'
>>>>> nebuvimas
>>>>> 3. 700-800km range'as mieste/uzmiestyje o tai yra tam tikras komfortas
>>>>>
>>>>>
>>>>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro
>>>>>> varianta siai
>>>>>> dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek
>>>>>> benzininio,
>>>>>> tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. Papildomos
>>>>>> salygos:
>>>>>> metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> eM
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>