Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-03-28 16:08:59
Man irgi toks klausimas ishkiles buvo pastaruoju metu, o tai yra noras imt
kije sorento 2003-2005 (2.5 dyz arba 2.4 benz). Kaip tai su dujom turbut bus
problema atsipirkime, nes ash per metus nei 10kkm nesuvynioju... Taigi, ar
skaiciavai kiek laiko zhadi su ta masina vazinet ir ar per ta laika duja
atsipirks?

P.S. Gal kas turit atsiliepimu apie ana 'parketnika'? :-)