Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: markatas
Data: 2012-03-28 23:17:03
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
news:jkvps2$u86$1@trimpas.omnitel.net...

> "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message

> Karta i 40k km?

arba po kiekvieno saliarkos uzsalimo

> Pats kokybiskiausias dyzelis pigiau negu eilinis benzas?

papasakok, kur rasti tikrai visada kokybisko dyzelio? Parodyk, kuri degaline
uzsidaro kuro papildymo metu ir pora valandu po talpyklu uzpylimo?

> Kas?

Pasidomek, nemaloniai nustebsi kiek kainuoja ir tikrai nestebuklingai
laikanti detale

> Benzai irgi turi turbinas, kurios dar ir prie aukstesniu temperaturu
> dirba. T.y. tikimybe pareiti daug didesne.

O benzinines atmosferines visai normaliai vaziuoja, ko apie atmosferinius
dyzelius nepasakysiu

> O jei nera webastos bet yra elektrinis pasildytojas kuris greitai sushildo
> ir atsijungia ir ko pasekoje sanaudos praktiskai nesikeicia?

Ane, elektra gaminasi saules elementai o ne apkraunant generatoriu ir
keliant kuro sanaudas + tos zvakes kai nueina, tai jas pakeisti tai nu i
na..

> Kam pilti prasta saleeerka jeigu gera kainuoja pigiai?

KUR tokios yra, nebent turi savo talpykla ir pats sau pilstaisi

> Masinu rida tokia, kokia masina perki. Maziausia rida - 0km.

Jei perkama naudota - dyzeliai dazniausiai uzsienyje perkami jei daaaug
vaziuojama, o pas mus daaaug sukama atgal ir parduodama kaip mazai
vaziavusi, nes man tenka daznai matyti tikrasias ridas pries vaziuojant i
turgu

> Tai 1:1 ?

Bet turi uz ta pacia kaina automobili su dujomis, kurio kilometro kaina prie
siuometiniu kainu yra mazesne nei dyzelio

> Reali praktika - uzsalimo problemu nepastebeta per paskutinius 15 metu.

ziema nei as, nei mano pazystami variklistai nespejom gintis nuo uzsalusiu

> Apsipylus galva kiausiniais ji irgi gali ilgai smirdeti, bet kam pilti ta
> saliarka ant saves? Jeigu apie pistoleta - tam zmones naudoja pirstines
> 0_o :)

> O pas benza brangus yra....nu...variklis ?Jeigu jis pareina tai daug
> kainuos pakeisti!! O realiai iki 300k km laiko be parkiu, ir net daugiau.

Ane, kiek masinu dyzeliniu tenka per rankas praleisti? Specialiai
paskaiciavau - siandien dariau diagnostikas tik 7 dyzeliams, pas 3 buvo
problemos su aukstu slegiu, pas viena siurblio galva, vieno vakuuminis
voztuvas ir vieno temperaturinis daviklis pries FAP filtra ir vienam kiauras
intercooleris. O apie 300 kkm be remontu tai pamirsk. VW passat 2 nauji su
2,0 PD per 100 kkm pakeisti 7 purkstukai, astuntas po garantinio, kuras tik
Statoilinis, X5 garantiniai turbina ir panasu, kad spes dar ir varikli
pasikeisti, nes pradejo tepalus vartoti

> Tai isgerk dar, gal dar kazkokiu pasaku bus? ;)

>>> vietos.
>>> 2. garantuotas patikimumas ir jokiu problemu 'del duju bajeriu'
>>> nebuvimas