Dainiushas rašė: > o kodėl moto turi būt didesni nuostoliai transmisijoje? Tūpas atsakymas — todėl, kad jie tokie bendru atveju yra. Kampiniam reduktoriui pačiame rate nėra labai daug vietos (ir vis tik, tai dar vienas, papildomas reduktorius, už greičių dėžės), grandinė toli gražu irgi ne pati efektyviausia perdavimo priemonė. Va tavo minėto BMW'o vieno iš galingiausių modelių (K1300S), iš 175 hp variklio galios, ratą suka tik ~152. Grandiniuota Kavasakio nindė ZX-14 rate suka ~160 hp, iš bene 200. Suzukio hajabuza'08 atitinkamai ~170 vs 200. Honda CBR1100XX atitinkamai 164 vs 133. Tai yra *bent* keliolikos (patraukiantis link 20) % nuostolis (taip, taip, girdėta ir suprantama, nuostoliai kinta priklausomai nuo pavaros, apsukų, torko ir t.t. ir kažkokio vieno apibendrinto/tikslaus skaičiuko nėra), kas jau gali būti net kelis kartus daugiau, nei pažangios ir paprastos auto FWD transmisijos atveju (kokie 5-10+%). http://www.rri.se/index.php?DN=29