Tema: Re: Audi Quattro
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-09-19 12:50:38
Pakolkas pas mus ne vakaru pasaulis ir musu gyvenimo salygos leidzia
nebutinai kibiriuko klase vazinet - miestai dar ilgai bus pravaziuojami su
didesne mashina. Aisku nevisiems tai leidzia pinigine. As beje vazineju su
maza bet beveik pakankamai galinga (apie 220ag) mashina - taupau vieta
mieste. Be duju jei ka :) Ir jei ka visos naujesnes mashinos su laiku turi
vis daugiau kw - apie piNpalo dydy taip gaunas kad nushnekejei. O kam tie
krashtutinumai apie limuzinus ir vairuotoja - cia tik nedaugeliuj to reikia.
Man rodos turi kazkoky miescionio kompleksa - mazas butukas be parkingo
vietos ir maza mashinele ant zhaliosios vejos... ir daugiau nereikia siekt?
Man patinka mano labai didelis namas uz miesto ir pora mashinu su dideliais
varikliais ir px ta ekonomija - bent jau akcizais lietuva paremiu :)

"Laimis"  parašė naujienų news:j55o84$emf$1@trimpas.omnitel.net...

karloff rašė:
> Ka tu cia kliedi, glushiau? Nusmurgusiam bute gyventi yra geriau nes
> ishlaikymas pigesnis ir mazhiau jovalo tvarkyt? Su kodeko pezho106 irgi

Kai išlysi iš garažo ir atsičiukinsi nuo tepalų kvapų, apsidairysi
aplink (ypač po vakarų pasaulį), tai turėtum išvysti, kad kiloWATAI ir
piNpalo dydis nebelošia. Lošia praktiškumas, ekonomiškumas, nepamirštant
ir komforto. Kai reikia prestižo, tai nuosavo namo garaže — limuzinas ir
vairuotojas. Vat kas tikrai būdinga provincijos koNpleksuotiems, tai
žaisti prestižą ir mandrumą, investavus į  padėvėtą, uždujintą
kilnojamąjį namą ant ratų su 200 arklių...