Tema: Re: Audi Quattro
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 13:54:15
servyzo autoholikai rašė:
> Pakolkas pas mus ne vakaru pasaulis ir musu gyvenimo salygos leidzia
> nebutinai kibiriuko klase vazinet - miestai dar ilgai bus pravaziuojami
> su didesne mashina. Aisku nevisiems tai leidzia pinigine. As beje
> vazineju su maza bet beveik pakankamai galinga (apie 220ag) mashina -
> taupau vieta mieste. Be duju jei ka :) Ir jei ka visos naujesnes
> mashinos su laiku turi vis daugiau kw - apie piNpalo dydy taip gaunas
> kad nushnekejei. O kam tie krashtutinumai apie limuzinus ir vairuotoja -
> cia tik nedaugeliuj to reikia. Man rodos turi kazkoky miescionio

O 220 AG mieste *reikia* daugeliui? Tikrai reikia? Daugeliui? Taip
reikia, kad kitaip gaunasi kaip su gumine boba? T.y. visai nenormalu?
Kad iš tos pačios kubatūros ištraukiama vis daugiau arklių aš neginčiju.
Kad auto gali būti prabangus ir galingas aš neginčiju. Tik vat galėtum
atsižvelgti į tai, kokie automobiliai yra populiariausi, labiausiai
perkami, kokios tendencijos. Ir kas yra normalu tokiame kontekste (link
200 hp reikalai netempia; vargiai link 150) Ne zamaškės į Abramovičiaus
jachtą ar personalinį lėktuvą yra normalus orientyras, o tiesiog
normalus, adekvatus poreikis. Kas tikrai neadekvatu ir nenormalu, tai
220 AG auto būtinybė mieste akcentuojant, kad tų 100 arklių, kaip tik ir
pritrūksta. Gali ir neburti; įsivaizduoju, ką reiškia, kai mieste reikia
120 kW; dažniausia tai reiškia, kad agresyviai, nervingai, impulsyviai
važiuoja koks lochas ar žalias, nesubrendėlis, nardantis iš juostos į
juostą ir pavojingai manevruojantis, lenkiantis kliūtis. Jei taip
nedarai, tai nuoširdžiai spaudžiu dešinę (aistra ekstravagantiškiems,
neordinariems auto man suprantama) ir turbūt neaiškinsi, kad mieste tau
aiškiai nepakaktų 80 kW mieste, sėdint tokio pačio dydžio dėžutėje. Jei
aiškinsi, reiškia jau nenormaliai draskaisi.
Kubatūra ir variklio galia tikrai nelemia nieko reikšmingesnio, nebent
perkamas auto (atitinkamos klasės), kaip jau kažkas minėjo aktyviam
trankymuisi po visą Europą, autoban'uose ar prabangai, reprezentacijai.
Tik prabangos dalykai, ypač dar akcentuojant galios trūkumą, jau yra
gryniausias piNpalizmas, neparemtas realiu/adekvačiu poreikiu.