Tema: Re: Audi Quattro
Autorius: Fanas
Data: 2011-09-05 20:17:24
O tas 1.8 taip iseina blogiau draugauja su dujom ,nei 1.8T? Matai, praejus per skelbimus, kaip ir linkstama prie 1.8, nes tipo i 1.8T pilsi 14 duju mieste, o atmosferikas 1.8 atseit ims 10-11. 
Nuo 1.9tdi senesnio jau atkalbeta, 66kw bus mazai tai 1.3 tonos sverianciai karvutei. Ir kiek apziurejo, nujoti tie seni dyzeliai joptvaij... o 81kw  su normalia komplektacija dar neiperka.
Siaip, pirmakart isgirdau apie voztuvu lizdus. Atrode 1.8 tinkamiausias variantas.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j40kdc$58d$1@trimpas.omnitel.net...
> gaidys ta restauruota važiuoklė. GAIDYS.
> 
> 1.8 atmosferiko nuo dujų sudega vožtuvų lizdai. Ir jei sugnda huinia kur 
> velenėlių fazes stumdo, būna nelabai gerai. 1.8T kaip ir OK.
> 
> On 09/04/2011 09:25 PM, Fanas wrote:
>> Liaudis pasakoja, kad vaziuokle restauruojasi/keiciasi nebe brangiai... nu o variklis bus 1.9tdi 66kw arba 1.8 dujos arba 1.8T dujos. Jie lyg ir neproblematiski?
>>
>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message news:j3vj2l$4og$1@trimpas.omnitel.net...
>>> bendru atveju, po seno japono ir A3 bus labai OK.
>>>
>>> A4 aišku smagiau, bet visaip kaip brangiau išsilaiko
>>>
>>> On 09/04/2011 01:07 PM, Fanas wrote:
>>>>>>>
>>>
>