O tas 1.8 taip iseina blogiau draugauja su dujom ,nei 1.8T? Matai, praejus per skelbimus, kaip ir linkstama prie 1.8, nes tipo i 1.8T pilsi 14 duju mieste, o atmosferikas 1.8 atseit ims 10-11. Nuo 1.9tdi senesnio jau atkalbeta, 66kw bus mazai tai 1.3 tonos sverianciai karvutei. Ir kiek apziurejo, nujoti tie seni dyzeliai joptvaij... o 81kw su normalia komplektacija dar neiperka. Siaip, pirmakart isgirdau apie voztuvu lizdus. Atrode 1.8 tinkamiausias variantas. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j40kdc$58d$1@trimpas.omnitel.net... > gaidys ta restauruota važiuoklė. GAIDYS. > > 1.8 atmosferiko nuo dujų sudega vožtuvų lizdai. Ir jei sugnda huinia kur > velenėlių fazes stumdo, būna nelabai gerai. 1.8T kaip ir OK. > > On 09/04/2011 09:25 PM, Fanas wrote: >> Liaudis pasakoja, kad vaziuokle restauruojasi/keiciasi nebe brangiai... nu o variklis bus 1.9tdi 66kw arba 1.8 dujos arba 1.8T dujos. Jie lyg ir neproblematiski? >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j3vj2l$4og$1@trimpas.omnitel.net... >>> bendru atveju, po seno japono ir A3 bus labai OK. >>> >>> A4 aišku smagiau, bet visaip kaip brangiau išsilaiko >>> >>> On 09/04/2011 01:07 PM, Fanas wrote: >>>>>>> >>> >