Aisku, dekui uz info :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j432ku$5g9$1@trimpas.omnitel.net... > 1.6, 1.8 parvežti iš užienio dujinti, dažnai labai reikia kelt galvą. > Kita vertus, nėra ten tragedija. I T daugiau nei į atmosferiką tikrai > nepilsi, nu ta prasme jei nepiktnaudžiausi ta turba :) > > 66kW nėra labai blogai, važiuoja normaliai, po miestą trintis jokių > problemų, maksimalkės Lietuvoj irgi užtenka. > > On 09/05/2011 09:17 PM, Fanas wrote: >> O tas 1.8 taip iseina blogiau draugauja su dujom ,nei 1.8T? Matai, praejus per skelbimus, kaip ir linkstama prie 1.8, nes tipo i 1.8T pilsi 14 duju mieste, o atmosferikas 1.8 atseit ims 10-11. >> Nuo 1.9tdi senesnio jau atkalbeta, 66kw bus mazai tai 1.3 tonos sverianciai karvutei. Ir kiek apziurejo, nujoti tie seni dyzeliai joptvaij... o 81kw su normalia komplektacija dar neiperka. >> Siaip, pirmakart isgirdau apie voztuvu lizdus. Atrode 1.8 tinkamiausias variantas. >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j40kdc$58d$1@trimpas.omnitel.net... >>> gaidys ta restauruota važiuoklė. GAIDYS. >>> >>> 1.8 atmosferiko nuo dujų sudega vožtuvų lizdai. Ir jei sugnda huinia kur >>> velenėlių fazes stumdo, būna nelabai gerai. 1.8T kaip ir OK. >>> >>> On 09/04/2011 09:25 PM, Fanas wrote: >>>> Liaudis pasakoja, kad vaziuokle restauruojasi/keiciasi nebe brangiai... nu o variklis bus 1.9tdi 66kw arba 1.8 dujos arba 1.8T dujos. Jie lyg ir neproblematiski? >>>> >>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j3vj2l$4og$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> bendru atveju, po seno japono ir A3 bus labai OK. >>>>> >>>>> A4 aišku smagiau, bet visaip kaip brangiau išsilaiko >>>>> >>>>> On 09/04/2011 01:07 PM, Fanas wrote: >>>>>>>>> >>>>> >>> >