1.6, 1.8 parvežti iš užienio dujinti, dažnai labai reikia kelt galvą. Kita vertus, nėra ten tragedija. I T daugiau nei į atmosferiką tikrai nepilsi, nu ta prasme jei nepiktnaudžiausi ta turba :) 66kW nėra labai blogai, važiuoja normaliai, po miestą trintis jokių problemų, maksimalkės Lietuvoj irgi užtenka. On 09/05/2011 09:17 PM, Fanas wrote: > O tas 1.8 taip iseina blogiau draugauja su dujom ,nei 1.8T? Matai, praejus per skelbimus, kaip ir linkstama prie 1.8, nes tipo i 1.8T pilsi 14 duju mieste, o atmosferikas 1.8 atseit ims 10-11. > Nuo 1.9tdi senesnio jau atkalbeta, 66kw bus mazai tai 1.3 tonos sverianciai karvutei. Ir kiek apziurejo, nujoti tie seni dyzeliai joptvaij... o 81kw su normalia komplektacija dar neiperka. > Siaip, pirmakart isgirdau apie voztuvu lizdus. Atrode 1.8 tinkamiausias variantas. > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j40kdc$58d$1@trimpas.omnitel.net... >> gaidys ta restauruota važiuoklė. GAIDYS. >> >> 1.8 atmosferiko nuo dujų sudega vožtuvų lizdai. Ir jei sugnda huinia kur >> velenėlių fazes stumdo, būna nelabai gerai. 1.8T kaip ir OK. >> >> On 09/04/2011 09:25 PM, Fanas wrote: >>> Liaudis pasakoja, kad vaziuokle restauruojasi/keiciasi nebe brangiai... nu o variklis bus 1.9tdi 66kw arba 1.8 dujos arba 1.8T dujos. Jie lyg ir neproblematiski? >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j3vj2l$4og$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bendru atveju, po seno japono ir A3 bus labai OK. >>>> >>>> A4 aišku smagiau, bet visaip kaip brangiau išsilaiko >>>> >>>> On 09/04/2011 01:07 PM, Fanas wrote: >>>>>>>> >>>> >>