Tema: Re: Audi Quattro
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-05 20:58:54
1.6, 1.8 parvežti iš užienio dujinti, dažnai labai reikia kelt galvą. 
Kita vertus, nėra ten tragedija. I T daugiau nei į atmosferiką tikrai 
nepilsi, nu ta prasme jei nepiktnaudžiausi ta turba :)

66kW nėra labai blogai, važiuoja normaliai, po miestą trintis jokių 
problemų, maksimalkės Lietuvoj irgi užtenka.

On 09/05/2011 09:17 PM, Fanas wrote:
> O tas 1.8 taip iseina blogiau draugauja su dujom ,nei 1.8T? Matai, praejus per skelbimus, kaip ir linkstama prie 1.8, nes tipo i 1.8T pilsi 14 duju mieste, o atmosferikas 1.8 atseit ims 10-11.
> Nuo 1.9tdi senesnio jau atkalbeta, 66kw bus mazai tai 1.3 tonos sverianciai karvutei. Ir kiek apziurejo, nujoti tie seni dyzeliai joptvaij... o 81kw  su normalia komplektacija dar neiperka.
> Siaip, pirmakart isgirdau apie voztuvu lizdus. Atrode 1.8 tinkamiausias variantas.
>
> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message news:j40kdc$58d$1@trimpas.omnitel.net...
>> gaidys ta restauruota važiuoklė. GAIDYS.
>>
>> 1.8 atmosferiko nuo dujų sudega vožtuvų lizdai. Ir jei sugnda huinia kur
>> velenėlių fazes stumdo, būna nelabai gerai. 1.8T kaip ir OK.
>>
>> On 09/04/2011 09:25 PM, Fanas wrote:
>>> Liaudis pasakoja, kad vaziuokle restauruojasi/keiciasi nebe brangiai... nu o variklis bus 1.9tdi 66kw arba 1.8 dujos arba 1.8T dujos. Jie lyg ir neproblematiski?
>>>
>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>   wrote in message news:j3vj2l$4og$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> bendru atveju, po seno japono ir A3 bus labai OK.
>>>>
>>>> A4 aišku smagiau, bet visaip kaip brangiau išsilaiko
>>>>
>>>> On 09/04/2011 01:07 PM, Fanas wrote:
>>>>>>>>
>>>>
>>