Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-12-06 05:39:24
Jo, kad tik ne "patikciau", kur gi...
Dar a.a. Judickas, kartu su Podlecku, kai pavargo i Vilniaus apygardos
administracini vazinet, po 3 ar 4 teismo posedzio "taikos sutarti" pasiule,
bet situ 2-ju ponu bendrame kabinete senojoje nuovadoje ant lentos markeriu
buvo uzrasytas mano a/m numeris su prierasu - "blogietis, stabdyt kasdien".
Tik tiek, kad kasdien vazinejau, keisdamas 2-4 a/m, o ir "zemesnysis
personalas" suprato reikalo esme ir mano atzvilgiu buvo nusiteike
geranoriskai - nei stabde, nei bardacioke domkrato ar po kapotu vaistineles
neieskojo...