Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: RamuX
Data: 2009-12-04 10:17:51
nu ant greicio radau shita, reikia patikrinti ar jis galioja.

LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIS KOMISARAS

NURODYMAS

DĖL POLICIJOS PAREIGŪNŲ PATRULIAVIMO KELIUOSE

2002 m. spalio 18 d. Nr. 36

Vilnius

Siekdamas nustatyti vienodą patruliavimo tvarką šalies keliuose bei
užtikrinti, kad eismo dalyviams nekiltų abejonių dėl patrulių veiksmų
teisėtumo, ypač tamsiu paros metu:
        1. N u r o d a u teritorinių policijos įstaigų vadovams užtikrinti,
kad:
        1.1. policijos pareigūnai, vykdydami eismo priežiūrą, patruliuotų
keliuose tik pagal galiojantį standartą LST 1299:1993 specialiomis spalvomis
dažytais policijos automobiliais su įrengtais šviesos ir garso signalais bei
stabdytų transporto priemones tik teisės aktuose nustatytais atvejais ir
vadovaudamiesi Administracinių teisės pažeidimų kodekso 130 straipsnio
pastabos nuostatomis;
        1.2. tamsiu paros metu patruliams įjungus policijos automobilio
gabaritines šviesas, degtų ir įrengtos šviesos signalizacijos užrašas
,,Policija“.
        2. P a v e d u nurodymo vykdymą kontroliuoti aukštesnės pakopos
policijos komisariatams ir Lietuvos viešosios policijos biurui.

Policijos generalinis komisaras               Vytautas Grigaravičius