Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: AS
Data: 2009-12-05 18:25:12
"Saulius74901" <zia@takas.lt> wrote in message
news:hfade1$ttr$1@trimpas.omnitel.net...
> Pataisykit jei klystu, bet man rodos keliu policijos ekipažas tamsiu paros
> metu kelyje matuodami greiti turi buti įsijungę stovejimo zibintus ir
> plafona ant stogo jei tokie yra.

Turetu. Is asmenines patrirties toks atvejis. Nakti (tokia ir naktis apie
8-9 val.vakaro, tik kad ruduo, tamsu) stabde. Reiskias, vienas pamatavo is
po krumo, kitas greitai bego jungt diskotekos, kad tik suspetu, kol
privaziuosiu. Per ta laika pirmasis skubos tvarka keite savo pistoleta i
ciupa-ciups pagaliuka. Zodziu, stabdo, diskoteka ijungta, viskas kaip turi
buti, tsakant...