Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-04 13:55:27
Nu cia jau visiskas savivaliavimas, va ta reikejo pranest pasitikejimo
telefonu.
Mane vasara sustabde pamirsusi sviesas ijungti, tai iskart pasake, kad
bausim, kitaip naglim, nes mus pacius neva komisaras dulkina per visus
galus. Pasakojo, kad va neseniai jo kolegą (policininką) komisaras prisake
keliu patruliui nubaust, nes ji pamate mieste vaziuojant be dirzo. Zodziu
verkslena, atsiprasineja, kad ir uz maza pazeidima baust reikia. Va sako
krize, padedam i biudzeta pinigeliu pririnkt. O as jam ir sakau, tai ka? tau
valdzia alga pamazino, man pamazino, o dabar jie dar nori, kad mes vienas
kitam gerkle perkastumem, visgi vienam kaime gyvenam. Nu tada vaikinas visai
asarot pradejo ;-))