Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-04 10:01:44
Kad greiti matavo maciau aiskiai, buterbrodu ir kokakolos nesimate.
Paprastai bent jau as, neapsviestam kely stovedamas isijungiu ka nors, kad
mane matytu, jei stoveciau patamsy tai arba su padvesusiu akumu arba
noredamas, kad manes nematytu. Spek ar pas juos akumas buvo padveses, ar jie
norejo, kad ju nematytum?