Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-04 09:45:41

"Saulius74901" <zia@takas.lt> parašė naujienų
news:hfade1$ttr$1@trimpas.omnitel.net...
> Pataisykit jei klystu, bet man rodos keliu policijos ekipažas tamsiu paros
> metu kelyje matuodami greiti turi buti įsijungę stovejimo zibintus ir
> plafona ant stogo jei tokie yra.

Nesmarkiai bet klysti.

70. Tamsiu paros metu transporto priemonės ***stabdomos***  laikantis
šių reikalavimų:
  70.1.  policijos  pareigūnas turi vilkėti uniformą  su   šviesą
atspindinčiais    elementais   (kelių   policijos       pareigūno
kombinezonus, specialiąsias liemenes, rankogalius ar kt.), dirbti
tik  specialiomis  spalvomis dažytu ir policijos   skiriamaisiais
ženklais pažymėtu automobiliu;
  70.2.  patrulyje  turi  dirbti  ne mažiau  kaip  du   policijos
pareigūnai;
  70.3.  ***stabdyti***  transporto priemonę šviečiančia   reguliuotojo
lazdele  arba šviesą atspindinčiu skrituliu, įjungus   patrulinio
automobilio  mėlynos  ir  (arba) raudonos  spalvos   švyturėlius.
Rekomenduojama  stabdyti  apšviestuose kelio ruožuose   (išskyrus
atvejus, kai jų vairuotojai pažeidžia KET reikalavimus).