Tema: Re: Klausimas apie kelių policija.
Autorius: Glebas
Data: 2009-12-04 09:55:17
O jei tamsiu paros metu už krumo stovėtų paprastas automobilis, tai irgi norėtum pranešti apie pavojų visuomenei?
Iš iš ko sprendi, kad jie tuo metu matavo greiti? Gal buterbrodus valgė užsigerdami kokakola....
Ir kokį pavojų visuomenei jie tuo metu kėlė tarp kitko? :)
Spėju, kad toje pačioje vietoje stovintis ne policijos automobilis jokio pavojaus visuomenei nekeltų? :)