Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: kastisv
Data: 2009-08-27 23:13:40
tai neseniai ir as apie tokias nesamones tik cia buvau skaites. pries menesi
ir savo kailiu isitikinau kaune del perejos.

varau prie jablonskines, ziuriu mentu pasatas (senas) is paskos vaziuoja.
masinoje zmona, dukra 5 men, niekur neskubu. nusileidziu nuo kalno i
sv.gertrudos gatve, tie is paskos. ten prie mazylio yra pesciuju pereja,
zmogas eina saligatviu isilgai link perejos. neskubedamas pravaziuju pereja,
mzp is paskos, paskui per pereja praeina zmogas. vaziuoju toliau ir vis
zvingcioju per veidrodely. pravaziuoju dar viena pereja prie karo muziejaus,
vaziuoju toliau ir jau gatves pabaigoje ijungia diskoteka. islipes mentas
paxmielingu snukiu sako, ko nepraleidai pesciojo, sakau kur? tie ten, prie
mazylio. zodziu ilgai diskutavom, matesi kad reikia paxmielo, bet is
principo as  jiem nieko nesiuliau. surase protokola, aisku po juo
nepasirasiau. kai komisijoj viska papasakojau kas ir kaip, tas sako rasyk
kazkoki rasta, atliksim mol tyrima ar kazka pan. bet kadangi lb reikejo
vairuotojo pazymejimo nes reikejo isvaziuot uzsienin, tai israse min bauda.