Tema: Re: mentai a?jieli
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-08-27 19:34:58
"Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
news:h75m01$535$1@trimpas.omnitel.net...
> Subaru. bandyti 3 USA rinkai skirti modeliai.

    As pats turiu USA rinkai skirta modeli, ir jis meluoja. Priklausomai nuo
greicio, skiriasi iki 8-9 km/h.
Mano turimas europinis subaru meluoja dar daugiau... Be to, testavau dar
kelis europinius. visi melavo. Tarp kitko, tai ka rode USA modelis (outback)
sutapo su europiniu foresteriu (Abu melavo tiek pat) Taip, kad nereikia lia
lia.
Audrius K.