Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: Korke
Data: 2009-08-27 09:23:50
tai, kad tie patys traffic patrol'ai net laiko nerode jau, tik mistini
atstuma kuriuo tave nukale...
pas berkutus tai bbz del laiko, nes tik karta teko susidurti ir ten jau ne
iki laiko ziurejimo buvo
del komisijos tai jokiu vilciu nedeciau, nu pats pagalvok, atejai ir
zaliasvarkis sedintis prie staliuko pasikase savo rope ir sako "nu px, kiek
ten sakei vaziavai uzrasysiu tiek"...nu nebuna taip deja..