Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: Algis
Data: 2009-08-27 12:04:55
Aš kitoj vietoj paturėjau įdomią situaciją
(savanorių g. atvažiuojant iš Kauno į Vilnių).

Galima 50.
Spidikas rodo ~70. T.y. ~63 realius km/h.
Fenas rodo tuos pačius mistinius 85.

Sakau rašykite ponas, nesutinku, aiškinsimės giraitėj, skubu.
Knisosi ponas knisosi, nerado protokolo.
Tada pasiūlė paskui jį pavažiuot iki giraitės.
Pavažiavom. Vidury geros vilties žiedo sustojo, atidavė dokumentus ir
pareiškė, kad man pasisekė, nes gavo iškveitimą....