Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: servisas
Data: 2009-08-27 10:12:10
jo, cia turbut daug kam yra buve. Karta nakti vaziavau nu maksimum 110 pagal
spidometra (spidometro paklaida prie tokio greicio apie +11, taigi realiai
galejo but apie 99), sustabde, pakiso fena- 134. Sakau, va davaj seskit i
mano masina ir pavaziuokit nakti pamiskem tiek, kad jusu aparatas 134
parodytu (spydas rodytu gal 148-150), tada pasiziuresim, kokioj buklej
islipsit is masinos. Aisku, niekas i kalbas nesileido.