Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-08-19 21:48:51
isimtys, deja, tik patvirtina taisykle.
kiekvieno biznio tikslas yra uzdirbti ne pelna, o pinigus. reputacija lietuvoje kaipo tokia pinigu neuzdirba.
Tiek zmones be reputacijos uzdirba tokius pinigus, kurias tiek as tiek tu tik filmuose matem ir nesiparina ne del reputacijos, nei del skolu, nei del darbuotoju-vergu, nei del apgautu klientu/kreditoriu ir tt. Tiek ir nemazai galvojantis apie reputacija verslininkai dorai bankrutuoja vienas po kito.