Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-18 08:33:18
> Tiesa sakant labiausia sirdis linksta man prie Citroen Xsara picaso arba
> Ford Focus. Manes negasdina prancuzu bedos, o kitas momentas - servisas
> ciroenu salia mano serviso, kas yra irgi patogu.

1. Su prancūzų elektronika būna ne bėdos o smulkūs nemalonumai. Pagrindinė
elektra dažniausiai veikia gerai, gliučina smulkmenos. (Bent pas mane per 3
metus)
2. Prancūzo privalumas - iki taves kiti prižiūrėjo tik specializuotame
servise. Trūkumas  - tu irgi važiuosi tik į autorizuotą servisą.

> Taciau kitas zmogus, kurio nuomone cia svarbi, teigia kad geriau be
> kondiskes, bet Skoda Fabia, bus pigiausia eksploatacija ir kuro ims maziau
> uz kitas tirkiausia. (zmogus nezino, tik vidiniai isitikinimai taip sako)
> Gal kas gali patvirtinti ar paneigti siuos teiginius.

Be kondiškes dabar neisivaizduoju mašinos :-). Nuvažiuot prie jūros ar į
svečius šlapiam visiškai nebevilioja