Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Renookas
Data: 2009-08-18 19:52:18
matai mano imone nupirkta ir praeitu metu balansas neigiamas. Cia kyla
problema kad su neigiamu balansu niekas nieko duoti nenori, o siu metu kaip
ir teigiamai viskas juda, bet ne visi ta nori girdeti todel nori prastumti
nebent atimtus auto. As aisku juos suprantu, bet yra kaip yra..

O gal turi ka pasiulyti?:)
O pats ne BRC dirbi? kazkaip nebepamenu kur ten tu sukiojiesi:)