Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: IksEr
Data: 2009-08-18 08:42:08
Nieko ten keisto pas ta 1.4 TDI, vibracijos ne didesnes (o gal ir mazesnes),
nei pas 15 metu senumo dyzeli. Prie 100 km/h isvis norma.  Nezinau, kaip
variantas be kondicionieriaus, o vat su Climatroniku sanaudos ne tai kad
nedziugina, bet... Vidurkis 4.5L/100 km. Cia uzmiestyje... Prie vidutiniu 90
km/h. Jau tada geriau didesnis kibirelis su 5.5 L/100 km

S.Y.
XR